جمعه های با اینستاگردی سلبریتیا، عنوان گزارشیه که در هفته های گذشته در سرویس چهرهامون ارائه می کنیم.
این هفته در دنیای اینستاگرام ایرانیان تماشاگر دو خبر خیلی مهم بودیم. یکی جنبش بلاک کردن هتاکان در دنیای مجازی و دیگری عکس العمل اینستاگرامی گسترده هنرمندان به گزارشی که نشریه یالثارات درباره توهین به این قشر منتشر کرد.

 

بهنوش با ۵ میلیون دنبال کننده

 

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، این روزا دوران شلوغی رو هم در دنیای مجازی و هم کار صحنه ای پیش می بره. بهنوش این هفته هم در اینستاگرام مثل روزای پیش فعال بود. شمار پستای ایشون از مرز ۱۷۰۰ پست گذشت و مخاطبانش هم از مرز ۵ میلیون دنبال کننده. ارتش بهنوشیا، هم اونقدر پر استقبال ترین صفحه اینستاگرام ایرانیا رو در اختیار ایشون قرار داده. ایشون این هفته از پوستر فیلم سینمایی من رونمایی کرد.

ایشون در این باره گفت:

پوستر فیلم *من* به نویسندگی و کارگردانی سهیل بیرقی رونمایی شد….اکران از بیست و هفت مرداد در سینماهای تهران و شهرستانها….این فیلم تشویق منتقدان رو داره ..بازی شاهکارلیلا جون حاتمی رو باید ببینین…. بازیگران:لیلاحاتمی…مانی حقیقی…امیر جدیدی…بهنوش بختیاری…علیرضا استادی….علی منصور…سینا عطائیان…خلاصه داستان؛  man.film @man.film

 

پرویز خان پرستویی ۱ میلیون فالووری!

 

پرویز خان پرستویی، این روزا در اینستاگرام، همونجوریکه در گزارشات هفته های پیش گفتیم، به ارائه دکلمهای دیجیتالی و بیان نقطه نظرات با نثری خاص عادت داره.
شاید کم تری سلبریتی هنرپیشه ایرونی در اینستاگرام سراغ داشته باشیم که به اندازه پرویز پرستویی، به وعظ گویی و بیان نکات روانشناسی و جامعه شناسی و آسیب شناسی فرهنگ عام بپردازه. به هر حال این هفته، پرویز خان تعداد دنبال کننده هاش از مرز ۱ میلیون نفر فرا تر رفت و این بازیگر نوستالژیک سینمای ایران، می تونه تا اخر سال رقمای بالاتری رو تجربه کنه.

پریوز پرستویی یه فرق کلی و البته ظریف دیگه هم با بقیه سلبریتیای ایرونی اینستاگرام داره و اون، انتشار تصاویر جور واجور از پرتره خود با هر پسته. همونجوریکه در ۶ تصویر اشاره شده هم می بینین، تصاویری از پرتره های جور واجور پرویز خان ارائه شده.
اون واسه تامین لوازم تحریر ۱۲۰۰ دانش آموز نیازمند، فراخوان اینستاگرامی راه انداخته که امیدواره مخاطبان زیادی به اون ملحق شن.

 

جدید ترین نوشته اینستاگرامی پرویز، جالبه:

 

تسلیم شدن ،یعنی نافرمانی نکردن وستیز نکردن وراضی به رضایت کسی بودن،ومطیع بودن. وقتی فرمون ونیتی رو پاک وخیر یافتی وبه معرفت اون ایمان آوردی ،معارف اونو با دل وجان می پذیری،ایمان می آوری وبدون دخالت میل ونظر خودت وبدون مقابله خودتو در خواست اون رها می کنی. رها ونرم و سبک عاشق میشوی؛در اون منظورِ خود ،وا می روی، تا جریان پیدا کنی، مانند آبی روان که ارام از بین سنگ های سخت عبور می کند؛آسیب نمی بیند وسنگ رو نیز تغییر می دهد چون خود رو به جریانی عظیم تر ونیرومند تر واگذار کردهه. پس هنگامی که تسلیم نیروی خدا میشوی با نیروی اونم جهت می شوی وبزرگی اونو قبول می کنی،از بند وحصارِ خودت رها میشوی وبا باور به بزرگیِ اون ملحق می شوی،در برابر رنجا دست وپا نمیزنی وبه اون اعتماد می کنی انگاه ارام وسبک از درون ومحدودیت های خودت بیرون می آیی وبه سمت مقصود ومرادت بالاترین درجه می گیری وباشوری بزرگ به ارامشی عجیب وامنیتی والا می رسی. باید بیاموزی از قید خودخواهیا وترسا وبیما رها شوی وتسلیم درون خودت شوی پاک شوی تا بتوانی خود رو به خدا بسپاری . . .

علی لاریجانی و المپیک و اینستاگرام

تنها پست این هفته در صفحه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، مربوط به حضور در کاروان اعزامی ایران به رقابتای المپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل بود. در این تصویر که در صفحه اینستاگرام آقای لاریجانی منتشر شده، تعدادی از وزنه برداران حال و پیکسوت کشور در کنار وزیر ورزش دیده می شه.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ۱۵ واقعیت جالب و خواندنی درباره کشور کره جنوبی که شما را شگفت زده خواهند کرد

لاریجانی حدود ۴۹ هزار دنبال کننده داره.

 

بهرام رادان ۲ میلیونی

 

بهرام رادان که این روزا فیلم بارکد رو روی پردها داره، شمار دنبال کننده هاش از مرز ۲ میلیون فرا تر رفت. ایشون بخشایی از این فیلم رو به صورت ویدئوهای کوتاه منتشر کرد.
در جدید ترین پست هم، تصاویری از ویلایی در کوهستان لوسان رو که انگار در تابستون داغ تهران به اون جا پناه برده، در اختیار مخاطبانش قرار داد.

بهرام خان، یه چند وقت پیش پستی رو به اشتراک گذاشت که درباره محیط زیست بود و ما رو به یاد اینستاگرام لئوناردو دی کاپریو انداخت که در یکسال گذشته مرتب درباره محیط زیست و نابودی گونه های دریایی صحبت می کنه.
ایشون نوشت:

نیاز به وسایل خنک کننده در منزل و محل کار هر روز بیشتر میشود، از طرفى ظرفیت محدود نیروگاههاى تولید برق و سوخت فراوانى که در اونا مصرف میشود، لطمات جبران ناپذیرى به محیط زیست و اقتصاد کشور وارد می کند. این در حالیست که مصرف بیش از حد برق، امکان استفاده همگانى از این نعمت رو سلب میکند. پس براى گذر آسون از این تابستون داغ، همکارى هممون در صرفه جویى حداکثرى مصرف برق، خاموش کردن وسایل برقى در مواقع بى نیازى(حتى یک لامپ) و نبود به کار گیری وسایل پرمصرف در ساعات اولیه شب، یک وظیفه ملىه، وظیفه اى که رابطه مستقیمى با وجدان تک تک ما داره  .

پژمان بازغی

پژمان بازغی که این روزا فیلم بارکد رو با فروش ۸ میلیاردی روی پرده سینماا داره، تصویری از دوران جوونی پدرش رو به اشتراک گذاشت. ایشون ۷۵۰ هزار دنبال کننده داره و فقط صفحه همسرش، مستانه مهاجر، که تدوین گر سینما هستش رو فالو کرده.

رامبد جوون ۳ میلیون فالووری

رامبد جوون که دو سالیه که با برنامه طنز خندوانه در شبکه نسیم، مخاطبان زیادی رو دست و پا گرده ، در اینستاگرام هم بسیار فعال بوده و بیشتر از ۱ هزار پست رو به اشتراک گذاشت که ۳.۴ میلیون دنبال کننده واسه ایشون به همراه آورد. اون تازگیا عباس شیر خدا رو به برنامه اش دعوت کرد و تصاویری از حضور این پیشگسوت هنرهای زورخانه ای رو در اینستاگرام منتشر کرد.
رامبد از عباس آقا به عنوان مرد اول ورزش زور خونه ای ایران توصیف کرد.

محمد رضا گلزار و گروه موسیقی Rezzar

این هفته محمد رضا گلزار که پروژه سینماییش با بزرگان بالیوود چند ماهیه که سر و صدای زیادی به پا کرده، از گروه موسیقی جدیدی رونمایی کرد .

در این هفته، از آلبوم جدیدش به نام نگو نه پرده برداشت که شعرش به وسیله عاطفه حبیبی  و آهنگسازی اونو حامد برادران انجام داده.

تصویر فوق در صفحه گروه موسیقی جدید محمد رضا گلزار، بازیگر سینمای ایران به اشتراک گذاشته .

ایشون اوایل مرداد ماه، از اکران نزدیک الوقوع سلام بمبئی خبر داد که با استقبال مخاطبانش همراه گشت.

کمی از دنیای هنرپیشهای سینما موقتا دور میشیم و به عالم بزرگان مستطیل سبز میریم که خبر بعدی رو از جادوگر فوتبال آسیا شروع می کنیم.

 

علی کریمی ۱.۲ میلیون فالووری