سربرگ ( سرنسخه ) A5 تحریر ۱۰۰ گرم

در طراحی سربرگ خود از جلوه های ویژه که سبب افزایش دید بصری در طراحی سربرگ شما می شود نیز استفاده بکنید زیرا این کار سبب می شود در طراحی و سپس چاپ سربرگ زیبا و خاصی داشته باشید.

تیراژ قابل سفارش چاپ زیر لیوانی

چاپ لیبل سلفون براق برش اختصاصی ( قالب دار )

چاپ پاکت یکی از ضروری ترین نیاز سازمان های بزرگ و شناخته شده می باشد. داشتن پاکت اختصاصی مواردی هستش که ما در مقاله مزایای چاپ پاکت به آن اشاره هایی کردیم. در مقاله اصول طراحی چاپ پاکت امیدوار هستیم اصول اصلی و ضروری در طراحی چاپ پاکت را برای شما بیان بکنیم. البته بطور مختصر و کلی به بخشی از مزایای چاپ پاکت نامه و ضرورت داشتن چاپ پاکت برای شرکت ها و سازمان ها اشاره میکنیم.
نکته اول: درباره نوع و کیفیت کاغذ های سربرگ خود فکر و سپس تصمیم گیری بکنید. اگر شناختی نسبت به کاغذهای سربرگ ندارید می توانید برای نمونه جنس های مختلف کاغذ را از شرکت های چاپ بگیرید و با لمس کاغذها یک مورد را متناسب با طراحی خود انتخاب بکنید.

چاپ لیبل سلفون براق برش دایره ای

مشخصات کلی تیشرت لانگ مشکی پنبه ای یقه گرد

چاپ روی پازل چرمی می تواند یک پیشنهاد خوب باشد برای شمایی باشد که به دنبال یک هدیه مناسب و ارزان قیمت هستید به صورت آنلاین می توانید روی سایت سفارش بگذارید و تصویر دلخواه خودتان را روی آن چاپ کنید.

روش چاپ روی لیوان اکلیلی

چاپ سویشرت هودی ملانژ

هزینه ۵۰۰ عدد پی وی سی 300 میکرون دورگرد +A*

چاپ سویشرت هودی ملانژ پرطرفدار ترین سری محصول سویشرت می باشد. این امر به دو دلیل است یکی قیمت ارزان تر این محصول نسبت به سایر سویشرت هاست و دیگری نوع سیستم چاپی آن است که به صورت مستقیم چاپ انجام می شود و چاپ به خورد پارچه می رود.

هزینه و قیمت کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب :

تیشرت سفید پنبه ای

رایج ترین اشتباه در طراحی تراکت این است که شما همه نکات و موارد را در هدف گذاری خود لحاظ بکنید همین امر سبب می شود از نکات کلیدی و اصلی طراحی خود غافل بشوید.

معرفی بروشور گلاسه 135 گرم

 

هزینه ساخت کلیشه دوم

هزینه پاکت A4 کارتی 140 گرم :
ما سعی کردیم در این مقاله بعضی از ایده ها را بهمراه تصاویر برای شما قرار بدهیم و امیدوار هستیم این تصاویر کمک کار شما در تزئین بادکنک های شما در مراسمات تولد و عروسی قرار بگیرد. در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد سعی کردیم بطور کامل برای شما این موارد را تشریح بدهیم.

تراکت B6 تحریر ۸۰ گرم خارجی

چاپ بادکنک چینی جز ارزانترین سری بادکنک های تبلیغاتی است که در بازار برای چاپ کردن موجود می باشد. بادکنک های چینی از ساخت خوبی برخوردار می باشند و برای مصارف کوتاه مدت و چند روزه می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

چاپ پازل مغناطیسی

روش چاپ روی لیوان دسته قلبی و داخل رنگی

درخواست شاسی یا پلکسی ۱۰x۱۵ برای عکس ها

مزایای چاپ پرچم

لیست قیمت فنجان ها

ما سعی کردیم در مقاله روش های جذابیت چاپ پرچم به تمامی نکات لازم در خصوص ضرورت چاپ پرچم و اهمیت وجودی چاپ پرچم در هر سازمان و ارگانی و مورد دوم در خصوص استفاده از طیف رنگی متنوع و دانستن تنوع مختلف پرچم ها و استفاده پرچم مناسب با مصارف شما و موارد دیگر که سعی کردیم در مقاله روش های جذابیت چاپ پرچم برای شما مفید و کاربردی باشد و در نهایت با انتخاب یک چاپخانه با سابقه و با تجربه خدمات چاپی و چاپ پرچم خودتان را به آنها محول بکنید.
بکار بردن از این دست کلمات سبب جلب توجه بیشتر مخاطب به طراحی شما می کند.

حدود A5, حدود A3, حدود A4, قلبی

چاپ لیوان کاغذی سفارشی می تواند یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند برای سازمان شما عمل بکند. زمانی که مخاطبین شما تا آخرین قطر نوشیدنی خود را نخورده اند آن لیوان کاغذی را دور نمی ریزند در نتیجه می توانید تا زمانی که مخاطبین شما در حال خوردن نوشیدنی می باشند نکات مربوط به برند خودتان را به مخاطبین و مشتریان خود منتقل بکنید.

لیبل سلفن مات دورصاف

نکته بسیار مهمی که باید در این شیوه های تبلیغات مجازی به آن توجه بشود این شیوه های تبلیغاتی بسیار مستلزم زمان و صرف وقت می باشد که شما باید در این شیوه های تبلیغاتی حتما به آن توجه بکنیم و سعی بکنید پی ریزی های اولیه آن را قبل از نامزد شدن و تاییدیه صلاحیت انجام بشود زیرا برای مثال راه اندازی یک وب سایت و یا یک صفحه رسمی در اینستاگرام و یا تلگرام و یا عضوگیری نیازمند زمان می باشد که باید با تبلیغات در صفحات و سایت های پر مخاطب و یکسری روش های جدید و بروز اقدام به عضوگیری و رسمیت بخشی به صفحات خود بشوید.

معرفی پاکت کارتی 140 گرم

این نوع کاغذ بافت ها بسیار درشتی دارد. این نوع کاغذ تقریبا جز کاغذ مات و به مراتب از کاغذ لاستر مات بهتر می باشد. به این نوع کاغذ به اصطلاح کاغذ ابریشمی گفته می شود و علت نام گذاری آن به دلیل بافت های لطیفی که روی کاغذ می باشد این نام گذاری شده است. این نوع کاغذ کنتراست و وضوحی بسیار بالایی برخوردار است. از کاغذ سیلک بیشتر برای چاپ عکس روی شاسی توصیه می شود. زیرا به سبب بافت هایی که روی کاغذ سیلک می باشد ماندگاری بسیار بالایی به این نوع کاغذ می دهد و برای چاپ شاسی به شدت این عکس توصیه می شود.
سفارشات ۳ و ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای کاری آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد شد.
ماوس پد طبی از یک پارچه نرم، طبی و با کیفیت ساخته شده است. این ماوس پد دارای تکیه گاه ژله ای برای استراحت دست می باشد که در هنگام کار با ماوس، مانع از درد گرفتن مچ دست می شود. قسمت زیرین پد از جنسی ساخته شده است که روی سطوح مختلف باعث ثابت ماندن موس پد می شود و تکان نمی خورد. این ماوس پد از مواد اولیه دارای استاندارد ROSH ساخته شده است که برای سلامتی انسان هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. لازم به ذکر است دور این موس پد طبی نوار دوخته شده است که از کنده شدن رویه محافظت می کند. کافیست یکبار این ماوس پد را لمس کنید تا متوجه حس بهتری که بهتون دست میده بشید.
چاپ عکس یا طرح شما روی لیوان (ماگ) سرامیکی با حجم 11oz با بهترین کیفیت، دقت و تفکیک پذیری تصویر بسیار بالا بر روی بهترین نوع لیوان سرامیکی درجه یک موجود در بازار صورت می‌پذیرد تا بتوانیم این محصول را نیز مانند تمامی محصولات چاپیلوکس از نظر کیفیت و مرغوبیت کالا 100% تضمین کنیم.
تبلیغات لیوان کاغذی در مقایسه با سایر تبلیغات آنلاین و مجازی از اهمیت و اثرگذاری بسیار بالایی برخوردار است. در حقیقت شما با چاپ لیوان کاغذی باعث توسعه نام و برند تجاری خودتان می شود چاپ لیوان کاغذی این امکان را می دهد برند و شعار سازمانی خودتان را در محل و مکانی بصورت گسترده توسعه و برند سازی بکنید.با چاپ لیوان کاغذی فراخوان گسترده ای را به افراد حاضر در آن محیط را می دهید که به برند و نام تجاری شما توجه بکنند.

شناسه محصول: CH-4

اینستاگرام پلت فرم معمولی و ساده نیست و شما باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. از آنجا که محتوای آنها بر روی تصاویر و فیلم متمرکز است ، استفاده از آنها بسیار راحت تر است حتی وقتی که دیروقت و یا شب است. به همین دلیل است که طبق مطالعه انجام شده توسط شرکت های تحقیقاتی در امر بازاریابی و تبلیغات بهترین زمان برای ارسال پست ساعت 2 صبح است.
چاپ لیبل در ما به صورت افست چهار رنگ می باشد و امکان برش دایره ای و یا برش خاص (با ساخت قالب) نیز میسر می باشد.

لیبل متالایز دورصاف

اگر تبلیغاتی که روی لیوان کاغذی اعمال کردید اثرگذار نباشد سعی کنید تم و طراحی که روی لیوان کاغذی پیاده سازی کردید انقدر با ارزش و با اهمیت و جذاب باشد که طراحی شما را بعنوان الگو و یا یک طراحی جذاب و خارق العاده پیش خود نگهداری و از آن استفاده بکنند.
چاپ تیشرت زنانه سفید اسپان به صورت سابلیمیشن انجام می شود. این روش چاپ به صورت حرارتی انجام میشود و رنگ با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه می رود. چاپ روی تیشرت سفید اسپان زنانه به دلیل اینکه رنگ به خورد پارچه می رود بدون پس زمینه انجام میشود و قسمت های سفید کار و یا طرح شما چاپ نمی شود و از همان رنگ تیشرت که سفید است استفاده میشود. این گونه چاپ ( سابلیمیشن ) بهترین نوع چاپ ممکن بر روی تیشرت می باشد و بالاترین ماندگاری و البته کیفیت چاپ را دارد.

چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم

 

انواع کارت ویزیت بافت دار

چاپ کارت ویزیت لمینت مات دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

قالب راهنمای طراحی لیوان کاغذی ۳۶۰cc :

همان طور که در بالا هم اشاره شد امکان فیلتر دار کردن این محصول برای فراهم شدن نوشتن آسانتر روی لیبل ها فراهم می باشد.
هزینه ملزومات چاپ بادکنک تایلندی
این پرچم ها معمولا از یک طرف به اصطلاح لوپ می خورد که بتوان چوب و یا میله را از داخل آن رد کرد تا بتوان از ان استفاده کرد. همه پرچم هایی که در ارتش های دنیا در هنگام سرود ملی شان به اهتزاز در میاد به آن پرچم اهتزار گفته میشود که از این نوع پرچم ها می باشد

مشخصات کلی لیوان دسته و داخل رنگی

برای چاپ روی لیوان در خانه روش های مختلفی وجود دارد که شما براساس موجودی هریک از این اقلام می توانید به راحتی چاپ روی لیوان در خانه داشته باشید.

معرفی بروشور تحریر 80 گرم

کیفیت دوخت و پارچه تیشرت سفید جودون یقه دار

 

هزینه پاکت نامه گلاسه 135 گرم :

این نوع کارت ویزیت پرکاربرد ترین ترین مدل کارت ویزیت در بین خانواده لمینت مات و جز پرفروش ترین در بین کلیه کارت ویزیت ها می باشد. پوشش لمینت مات کارت ویزیت باعث می شود مقاومت کارت بشدت افزایش پیدا کند و زیبایی و جلوه خاصی به کارت ویزیت شما ببخشد. لبه ای این سری کارت ویزیت نیز به صورت دورگرد می باشد.

لیبل یووی سی دی یا DVD

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان برجسته کردن کارت در عین استفاده از مقوا و روکش سلفون مخملی می باشد.
چاپ بروشور ها برروی کاغذ گلاسه ۱۷۰ گرم در ۲ سایز A4 و A5 انجام می شود و حداقل تیراژی که امکان ثبت سفارش دارد ۲۰۰۰ عدد می باشد.
در کلیه حال های بالا امکان فیلتر دارکردن لیبل یا به اصطلاح No UV کردن کار میسر می باشد که در حین مراحل ثبت سفارش آنلاین امکان مشخص کردن نواحی فیلتر دار فراهم می باشد.

چاپ هدیه تبلیغاتی

نوع یقه: یقه دار دو دکمه

چرا چاپ عکس دیجیتال؟

توجه به این نکته ضروری است که تماما رنگ تنه ی لیوان های اکلیلی همان طور که در تصاویر می بینید دارای رنگ است از این رو برای چاپ تصاویر چهره و صورت مناسب نمی باشند به دلیل اینکه به طور مثال برای لیوان طلایی از رنگ طلایی زمینه به جای سفید برای ترکیب با چهره استفاده می شود که باعث می شود صورت ها طلایی دیده شوند.