املاک

 

در مقایسه با بسیاری از سرمایه گذاری های دیگر، به راحتی می توان زمین خام را به دست آورد. هزینه آن بسیار کمتر از زمین های توسعه یافته یا املاک تجاری یا مسکونی است. نگهداری آن چندان پرهزینه نیست. برخلاف مدیریت یک ساختمان، نیازی نیست که دائماً نگران تعمیرات یا به روز رسانی باشید. شما گزینه های متعددی با زمین خام در اختیار دارید. شما می توانید چیزی را در زمینی که به دست می آورید بخرید و نگه دارید، اجاره کنید یا حتی بسازید.

آیا نمی دانید ارزش ارزیابی شده خانه شما در برابر ارزش بازار آن چقدر است – و چگونه هر دو ممکن است بر فروش بالقوه یا خرید خانه تأثیر بگذارند؟ شما تنها نیستید، زیرا ارزش ارزیابی شده یک ملک اغلب می تواند به طور قابل توجهی با همان ارزش بازار املاک و مستغلات در عمل متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد ارزش ارزیابی شده در مقابل ارزش بازار، و چگونگی تعریف هر اصطلاح توسط متخصصان صنعت، راهنمای مفیدی برای این اصول اولیه املاک و مستغلات گردآوری کرده ایم.

خرید خانه یک تعهد بزرگ است. قبل از شروع جستجوی خانه، باید گزینه های وام مسکن را مقایسه کنید و مشخص کنید چه کسی برای وام مسکن درخواست می کند. زوج های مجرد به صورت انفرادی برای وام مسکن اقدام خواهند کرد. این بدان معناست که شریکی که امتیاز مالی و اعتباری قوی‌تری دارد ممکن است بخواهد خانه را بخرد تا شرایط وام و نرخ بهره بهتری داشته باشد.

سودمند برای سرمایه گذارانی که دارای چندین ملک هستند: اگر چندین ملک داشته باشید، رسیدگی به آن دشوار می شود و در عین حال مستاجران را راضی نگه می دارد. استخدام یک مدیر املاک این اطمینان را می دهد که املاک و مستاجران شما همچنان کار و توجه مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد، حتی اگر زمان لازم برای مراقبت از آن را نداشته باشید.

ارزیابی تقریباً همیشه بخشی ضروری از فرآیند خرید خانه و تامین مالی مجدد است. اگر در حال خرید خانه هستید، وام دهنده شما دستور ارزیابی ملک را می دهد تا مطمئن شود که برای خانه بیش از حد پرداخت نمی کنید. اگر در حال تامین مالی مجدد هستید، یک ارزیابی لازم است تا اطمینان حاصل شود که سهام کافی برای وام گرفتن دارید. بیایید نگاهی بیندازیم که ارزیابی چیست، چرا وام دهندگان به آنها نیاز دارند و نکاتی برای فروشندگان، تامین کنندگان مالی و خریداران.

وقتی در حال خرید یا فروش خانه هستید، عموماً مشتاق هستید که قسمت فروش را به پایان برسانید تا بتوانید شروع به نقل مکان کنید. تعیین زمان اصلی در قرارداد خرید ممکن است راهی عالی برای تأکید بر اینکه چقدر برای شما مهم است که همه طرف‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن عمل کنند، به نظر برسد.اما همه چیز در مکالمه همیشه به همان معنا نیست که در قرارداد انجام می شود.

خرید ملک در امارات 

می دانید که می خواهید امتیاز بخواهید، اما چگونه می توانید فروشنده را متقاعد کنید که به شما در پرداخت کمک کند؟ امتیاز خواستن تماماً به مذاکره و درک بازار فعلی مسکن است. ابتدا، باید بفهمید که آیا در بازار خریدار هستید یا بازار فروشنده . این به شدت بر توانایی شما برای مذاکره برای امتیازات تأثیر می گذارد. وقتی خانه‌شان برای مدتی در بازار بوده یا زمانی که بازار خریدار است، فروشندگان انگیزه بیشتری برای ارائه امتیاز دارند.با هر خرید خانه، ابتدا باید برای وام خانه خود تأییدیه بگیرید تا دقیقا بدانید چقدر می توانید خرج کنید. می توانید به صورت آنلاین با Rocket Mortgage ® درخواست دهید . اگر برای وام مسکن تأیید شده باشید، نامه تأییدیه ای از وام دهنده خود دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای بیرون رفتن و شروع خرید استفاده کنید. برخی از فروشندگان ممکن است افراد را بدون تأیید قبلی از سوی وام‌دهنده اجازه ورود ندهند.شما می توانید تعیین کنید که چقدر باید برای هر یک از هزینه های بسته شدن خود بپردازید، با نگاهی به افشای پایانی خود . شما باید آن را از نزدیک بررسی کنید تا مطمئن شوید که وام دهنده شما پیش پرداخت را به شما اعتبار داده است. افشای پایانی شما هزینه های بسته شدن شما را مشخص می کند و دقیقاً به شما می گوید که برای هر کارمزد یا هزینه چقدر بدهکار هستید.مرحله 1: تصمیم بگیرید که آیا برای خرید خانه آماده هستید یا خیر

زمانی که شما در ملکی دارای نفع مالکیت هستید، نسبت به ملک مورد نظر ادعایی دارید. با انواع مختلفی از منافع مالکیت که انواع مختلفی از مسئولیت ها را ایجاد می کند، یک دقیقه وقت گذاشتن برای درک انواع مختلف مالکیت ضروری است.

فروش آپارتمان در پردیس 

این بدان معناست که تعهدات قراردادی یک طرف باید به موقع تکمیل شود وگرنه نقض می شود. به عنوان طرف نقض کننده، ممکن است بدون توجه به دلایل عدم اجرای به موقع، طبق شرایط قرارداد، ملزم به پرداخت خسارت یا متحمل عواقب دیگری مانند از دست دادن قرارداد یا پاداش شوند.

به طور معمول، وام دهنده شما از شما می خواهد که برخی از اسناد مالی را هنگام درخواست پیش تایید ارائه دهید. داشتن این اطلاعات در دسترس و آماده برای اسکن می تواند روند پیش تایید را تسریع کند. معمولاً به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

خرید آپارتمان 90 متری در تهران 

اگر آماده هستید که اجاره را پشت سر بگذارید و دست خود را در خرید خانه امتحان کنید ، اولین قدم عالی این است که برای پیش پرداخت پس انداز کنید. اما چقدر پول نیاز دارید؟ چگونه می توانید برای پیش پرداخت پس انداز کنید ؟ اصلاً چرا به پیش پرداخت نیاز دارید؟ ما یک راهنمای سریع ایجاد کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند پیش‌پرداخت‌ها را درک کنید، چرا معمولاً به آن‌ها نیاز است و چقدر باید برای خرید خانه صرف کنید.

اگر همچنان ملک را می‌خواهید، می‌توانید شریک خود را بخرید. این روی دارایی و توانایی شما برای گرفتن وام تعیین کننده است. اگر این یک راه حل عملی برای شما نیست، باید ملک را بفروشید و درآمد حاصل از آن را تقسیم کنید. در یک LLC ، معمولاً شرکای ساختمان را می فروشند، درآمد آن را تقسیم می کنند و سپس LLC را منحل می کنند. همکاری با یک وکیل برای کمک به شما در عبور از این مرحله پیچیده در فرآیند انحلال بسیار مهم است.

بسته به آنچه در یک محله برای شما ارزش قائل هستید، برخی از عوامل ممکن است برای شما مهمتر از دیگران باشد، زیرا شروع به شکار خانه می کنید. آیا شما یک بیست و چند ساله هستید که به دنبال یک زندگی شبانه پر جنب و جوش هستید یا یک بازنشسته به دنبال جمعیت بالغ تری برای معاشرت هستید؟ آیا جمعیت متنوع برای شما ضروری است؟ آیا برای شما مهم است که درآمدتان شما را در پایین ترین سطح درآمد – یا بالاتر – از درآمدهای محله قرار دهد؟

سه نوع ملک اصلی وجود دارد که سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات یا صاحبخانه‌ها ممکن است بخواهند مالک و در آن تخصص داشته باشند: زمین خالی، املاک مسکونی، و املاک تجاری. بسته به چند عامل مانند موقعیت مکانی شما و ارزش املاک در منطقه شما، یکی از این انواع می تواند بازدهی بیشتری را در سرمایه گذاری به شما ارائه دهد. اگر به دنبال ورود به کسب و کار املاک و مستغلات هستید، در اینجا آنچه باید در مورد هر نوع املاک و مستغلات بدانید آورده شده استاگر اکنون نام مالک ملک را می‌دانید، اما نام مالکان قبلی ملک را نمی‌دانید، یا اینکه آیا نقل و انتقالات مالکیت به درستی انجام شده است، می‌توانید از کتاب اعطاکننده استفاده کنید تا متوجه شوید مالک فعلی ملک چه زمانی آن را به دست آورده است. عنوان و از چه کسی. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در سوابق عمومی کتاب اعطاکننده به عقب کار کنید. هنگامی که سند اعطاکننده را یافتید که به گیرنده اعطا می‌کند، سپس می‌توانید به دنبال نام اعطاکننده در کتاب اعطاکننده بگردید تا زمانی که متوجه شوید که آن فرد چه زمانی عنوان را به دست آورده استرهن خانه یک سند عمومی است که به دلیل بدهی به طلبکاران علیه آن ادعای قانونی وجود دارد. این شوم به نظر می رسد، اما توقیف لزوما چیز بدی نیست. به این دلیل که انواع مختلفی از حق مالکیت وجود دارد. به عنوان مثال، اگر وام مسکن دارید، این انواع وثیقه در خانه شما است. از سوی دیگر، برخی از حق التزام بد هستند و باید در اسرع وقت رسیدگی شود اگر شرایط مالی شخصی شما اجازه دهد، خرید خانه در شرایط رکود می تواند برای شما یک چیز عالی باشد. شما می توانید با تلاش برای افزایش اعتبار، یافتن یک شغل بسیار پایدار و پس انداز یک پیش پرداخت بزرگ، خود را به یک خریدار خانه برجسته تبدیل کنید. ممکن است گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشید (اگرچه تعداد کمتری از آنها ممکن است خانه های جدید باشند)، قیمت خانه ممکن است پایین تر باشد، نرخ بهره ممکن است ارزان تر باشد،بسیاری از عوامل مختلف می توانند ارزش یک خانه را شکل دهند، و یک فرمول استاندارد برای تعیین ارزش یک ملک وجود ندارد. با این حال، چند متغیر وجود دارد که بیشتر بر ارزش خانه تأثیر می گذارد. روندهای املاک و مستغلات محلی و همچنین بازار مسکن به طور کلی نقش مهمی دارند. وضعیت خانه، سن، موقعیت مکانی و اندازه ملک نیز اغلب وزن یکسانی دارد

این مطلب را هم از دست ندهید :   فروشگاه اینترنتی جاسک

در حالی که ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا جدیدترین داده‌ها را در مورد هزینه ساخت یک خانه به طور متوسط به شما ارائه دهیم، واقعیت این است که نمی‌توان با اطمینان گفت که پروژه ساخت خانه جدید شما چقدر هزینه دارد. شما باید در مورد میانگین قیمت ها در منطقه خود تحقیق کنید و از پیمانکاران احتمالی برای دقیق ترین هزینه های ساخت و ساز تخمین بزنید.

خانه‌های سبک فدرال با چند عنصر کلیدی معماری، از جمله شکل مربع یا مستطیل و پنجره‌ها و ستون‌های پالادیایی مشخص می‌شوند. اما با وجود این ویژگی‌هایی که به راحتی قابل شناسایی هستند، سبک فدرال اغلب با سبک استعماری اشتباه گرفته می‌شود – بنابراین اجازه دهید آن را با کمی جزئیات بیشتر تجزیه کنیم. از بیرون، خانه‌های به سبک فدرال از نظر طراحی ساده هستند و اغلب از یک نمای آجری و یک پلان مربع یا مستطیل شکل تشکیل شده‌اند.

بیشتر املاک و مستغلات در طول زمان افزایش می یابد. قدردانی یعنی ارزش خانه افزایش می یابد ، گاهی اوقات بدون اینکه شما کاری انجام دهید. هنگامی که یک خانه گران می شود، به طور خودکار دارایی شما را افزایش می دهد، که تفاوت بین ارزش خانه و اصل وام مسکن شماست.

اندازه پیش پرداخت شما تأثیر مستقیمی بر نرخ بهره ای دارد که وام دهنده وام مسکن شما برای وام شما تعیین می کند. هرچه پیش پرداختی که به وام دهنده خود ارائه می دهید بیشتر باشد، ممکن است نرخ بهره شما کمتر باشد. پیش پرداخت بزرگتر به طور کلی به این معنی است که شما وام گیرنده با ریسک کمتری هستید و وام گیرنده با ریسک کمتر به معنای نرخ بهره پایین تر است.

در حالی که تاریخچه مالی خود را مرتب می کنید، باید محل زندگی خود را مشخص کنید. سبک زندگی خود را در نظر بگیرید و تحقیق کنید. با مزایا و معایب خرید خانه آشنا شوید . اگر مطمئن هستید که آماده هستید، محله ها و سیستم مدارس منطقه ای را که در نظر دارید بررسی کنید. با دوستان و خانواده در مورد آنچه دوست دارند و دوست ندارند درباره محل زندگی خود صحبت کنید. اگر روی جایی که می خواهید زندگی کنید تمرکز کنید، روند شکار خانه را کوتاه می کنید.

از لحاظ تاریخی، املاک کلید در دست در مناطقی رشد می کنند که متوسط پرداخت ماهانه وام مسکن ارزان تر از اجاره است. با سرمایه گذاری در مناطقی که به شدت از تقاضای اجاره نشینان اشباع شده است، می توانید بر اساس تفاوت بین مبلغی که برای ملک پرداخت کرده اید و هزینه جاری اجاره، سود کسب کنید.

هنگامی که متخصصان غیر مستغلات به یک “کارگزار املاک” اشاره می کنند، معمولاً در مورد یک شرکت کارگزاری صحبت می کنند. به عنوان یک مرجع سریع، آنها می گویند “کارگزار” (یا نمایندگان از “کارگزار من” استفاده می کنند) برای سهولت.اما یک دلال املاک همیشه یک شرکت کارگزاری نیست، و برای غیر متخصصان املاک، ممکن است سریع گیج کننده باشد.