فست زبان نام وبسایتی در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این نوشته شما را بیشتر با این سایت آشنا خواهیم کرد.همانطور که از نام این سایت مشخص است در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارد. البته زمینه فعالیت انها بصورت تخصصی روی آزمون های خاصی مانند آزمون های زبان دکتری دانشگاه های مختلف مانند MSRT, MHLE, EPT, UTEPT و غیره است. همچنین داوطلبان کنکورهای ارشد و دکتری نیز از خدمات این سایت می توانند استفاده کنند.

ادرس وبسایت فست زبان fastzaban.com است که از سال 95 راه اندازی شده است. این وبسایت برای ارایه منابع و خدمات آموزش در زمینه آزمون های زبان در ایران تحت مدیریت آقای مهرداد زنگیه وندی راه اندازی شده است.

در این وبسایت منابع ازمون های زبان دکتری و سایر ازمون های زبان انگلیسی را می توانید بصورت انلاین تهیه کنید. همچنین یکی دیگر از خدمات سایت دانلود سوالات ازمون های مختلف با پاسخ بصورت رایگان است.

اگر قصد شرکت در آزمون های زبان را دارید بهتر است از خدمات این سایت مانند منابع آموزش، دانلود سوالات ازمون و کلاس های آنلاین که برگزار می کنند، استفاده کنید.

وبسایت فست زبان دارای اینماد می باشد و برای خرید از آن مشکلی نخواهید داشت. ارسال منابع بصورت پستی صورت می گیرد و هزینه های پستی نیز طبق مصوب اداره پست می باشد و بصورت متغیر در زمان سفارش به کاربر نمایش داده می شود.

برای دانلود سوالات ازمون های زبان انگلیسی در منوی سایت بخش هایی فراهم شده تا بتوانید بصورت دسته بندی شده به آنها دسترسی داشته باشید.​